be with you

می نویسم، برای تو...

be with you

می نویسم، برای تو...

سلام.
امیدوارم خوب خوش و سلامت باشین و دلتون هیچ و قت جایی گیر نکنه
البته اگه دل به دل گیر کنه خوبه ولی اگه مثلا به... گیر کنه  اونوقت این شعر پایینیه:  

سیب سرخی را به من بخشید و رفت
                    ساقه سبز دلم رل را چید و رفت

عاشقیهای مرا باور نکرد
                       عاقبت بر عشق من خندید و رفت

چشم از من کند و دل از من برید
                            حال بیمار مرا فهمید و رفت

اشک در چشمان سردم حلقه زد
                                بی مروت گریه ام را دید و رفت

با غم هجرش مدارا میکنم
                                   گرچه بر زخمم نمک پاشید و رفت

موفق و پیروز باشید   

نظرات 6 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ

عاشق شدی ؟ امتحان تمام شد بیکار شدی رفتی دنبال عاشقی؟

شنیتا پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.ebham82.persianblog.com

سلام.
می بینم که به جرگه عشاق پیوستی.
یه احوالی هم از عاشقهای توبه کرده بکن...
قشنگ بود ولی یه مقدار سعی کن احساسات بیشتری به خرج بدی. اینجا جایی که خصاصت اصلا معنا نمی ده....

سیلوستر جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ب.ظ

بابا عاشقی کدومه؟ من تازه اول زندگیمه. گفتم اگر...
البته بدم نمیاد ولی فقط از نوع ۱۰۰ تائیش
خوش باشید

کرامه جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.cdeb.com

اون کسی به به زخم تو نمک پاشید و رفت (احتمالا)بسیار کار اشتباهی کرده اما :
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریاد رسی می آید

بهارک یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:54 ب.ظ

بابا عاشق به خانم هم سلام برسونین

کرامه یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:42 ب.ظ

خانومش کجا بود بهارک اگه خانوم داشت که عاشق نمیشد!!!هه هه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد