be with you

می نویسم، برای تو...

be with you

می نویسم، برای تو...

سلام

اصلا حوصله ات را ندارم

باران:
     به هر شکلی که می تواند ببارد.

پرنده:
     روی هر شاخه ای که دوست دارد بپرد.

تو:
     هر طوری که دلت میخواهد حرف بزن.
      دیگر هیچ چیز اهمیت ندارد.

من:
       عقلم را از دست داده ام!!!

*من دچار خفقانم
                من به تنگ آمده ام از همه چیز
                                                بگذارید هواری بزنم

من به دنبال فضایی میگردم لب بام
                                سر کوهی.دل صحرایی 
                                                   که در آنجا نفسی تازه کنم.
....
 http://www.silvestre.persianblog.com ( به روز شد)
به امید دیدار

نظرات 3 + ارسال نظر
انیت چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام آره ّّّگاهی آدم دوست داره فریاد بزنه هوار بکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هی.....................

بی نام پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام!
خیلی وقت بود این شعر رو نخوانده بودم....خیلی قشنگه!

آزاده سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:08 ب.ظ

عادل تو چیزیت شده ؟ برام بنویس چی شده . من خیلی نگرانت هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد