be with you

می نویسم، برای تو...

be with you

می نویسم، برای تو...

سلام
عشق:
نمیدونم. فکر میکنم نمیشه وجودش رو انکار کرد. البته باید دونست عشق و وابستگی خیلی باهم فرق دارن وابستگی یعنی نیاز یعنی ضعف ولی عشق...
عشق میتونه یه انگیزه خیلی قوی واسه هر کاری باشه.البته احتمالا تا وقتی مخفی نگهش داری. اگرم نشونش بدی ۲ حالت ممکنه پیش بیاد. یا میزنن تو سرش.یا تحویل میگیرن. که خوب این دو رو هم با توجه به ظرفیت افراد میشه به چند قسمت تقسیم کرد.
بدترین حالتش اینه که تحویل نگیرن و عشق تبدیل شه به نفرت . خیلی بده
بهترین حالتشم که ...
خلاصه اینکه خدا صبر بده.

یادمه وب لاگ نویسیم رو با با این شعر شروع کردم:

ستاره ها را میبینم

هر شب

با آنکه دورند

اما تورا در روز هم نمیبینم

کاش ستاره بودی

حالا که قراره یه مدت نباشم 

 دوست دارم بگم:

یادمان باشد:

همه

زیر

یک آسمان

زند گی میکنیم.

زندگی را برای هم شیرین کنیم

موفق باشید
واسم دعا کنین
به امید دیدار

http://www.silvestre.persianblog.com

نظرات 6 + ارسال نظر
سید فنی بابل پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ق.ظ http://sootifannibabol.persianblog.com

سوک سوک!!!
من اول شدم!!
استاد میبینم که مالیدی به دیفار از بس که عاشقی!
وبلاگ سیدو داشته باش!

آنیت پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:27 ب.ظ

رفتی و در دل من ماند به جای ....عشقی آلوده به نومیدی ودرد...نگهی گمشده در پرده اشک ...حسرتی یخ زده در خنده سرد......آهههههههههههههههههههه اگر باز به سئیم آیی...........

آنیت پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:29 ب.ظ

آه اگر باز به سویم آیی ...دیگر از کف ندهم آسانت ...ایییی

آزاده پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:34 ب.ظ

عزیز بی خیال شو. اشک منو میخواستی در بیاری موفق شدی پس بیخیال شو دیگه.

ترانه دریاها سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام . مطالبت خیلی قشنگه وموفق باشیییییییییییییییی

در ضمن غیبتت طولانی شده...............

تنهای تنها دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام عادل. مردی؟ یا گفتی سانسور خبریت کنن؟
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی
مارو هم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد