be with you

می نویسم، برای تو...

be with you

می نویسم، برای تو...

سلام
بابا این حرفا چیه؟ کی گفته من زن میخوام؟ یعنی چــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟

قضیه اینه که بعد از نوشتن مطلب زیر عالم و آدم ریختن رو سرم که ؛ تو که زن میخوای چرا نمیگی؟!!!!! ؛  باباااااا من زن نمیخوام . بی خیال کوتا بیاین.اگه خواستم حتما خدمتتون عرض میکنم
بعضی از دوستانم نظرات جالبی در مورد بعضی از جمله ها دادن که خوندنش میتونه جالب باشه .
 یه پیشنهاد: پیشنهاد میکنم هر بار در مورد ۱۰ جمله از این جمله ها نظر بدیم.( البته نه تو یاهو ) فکر میکنم خوندن نظرات دیگران جالب باشه

۱۰ جمله اول یادتون نره
خوش باشید
به امید دیدار
http://silvestre.persianblog.com یادتون نره
نظرات 6 + ارسال نظر
یه بنده خدا شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
با ۱-۲-۴-۶-۷-۹موافقم . با ۳ مشکل دارم. بقیه هم ..تا ببینیم
روز خوش

بهارک خانم گل شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:42 ق.ظ

۴- جمله کا مل بر عکس نوشته شده میگن: مردی سعات منده که متیع زنش باشه.۵- داماد بی پول بیخود میره زن بگیره .۶-در مورد مردها بیشتر صادقه.۹-اشتباه در همینجاست چون پیر مرد پول دار همه چیز داره و از اون بهتر انه که زود میمیره بدش دختر پولدار میره با پسر جون فقیر ازدواج میکنه.۱۰-کاملن موافقم

توحید شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام شماره ۱و۳واقعا جالب بید
فکر کنم خیلی ارزشمند باشه
موفق باشی در همیشه اوقات

انیت شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام . مثل این که از موضوع خیلی خوشتون اومده آره ؟

آنیت شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:44 ب.ظ

می خواید که باز« بهتون بگن؟

سید فنی بابل جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ب.ظ http://sootifannibabol.persianblog.com

پیرو درخواست شما مبنی بر دستگیری جنابعالی عرض میشود:
به روی چشم! البته ! حتما! مگه میشه بدون شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد